Мастак Аляксандр Адамаў у сваіх працах сумяшчае гумар, палітыку, гульню і пранікненне ў гарадскую прастору. Чытанне навінаў можа падштурхнуць яго да стварэння новага парадаксальнага аб’екту. Гэтак з’явілася Канстытуцыя ў выглядзе школьнай пропісі ці непраходны лабірынт як план эвакуацыі з Беларусі. Іронія – важны складнік працаў мастака, хоць часам яна і невясёлая. У Аляксандра ёсць і абаяльны альтэр эга – крытык Куратар Іскустваведаў, які апісвае ўсё самае пошлае ў беларускім мастацтве: усхваляе драцяных зуброў і дасць параду ў выбары карціны да канапы. З пачаткам вайны Аляксандр пераехаў у Варшаву – як сам кажа, праз нелюбоў да колеру хакі і небяспеку трапіць у войска. Але працягвае праз мастацтва казаць пра беларускія падзеі.